Protipy dla przegrywów

Kiedyś pamiętam był temat o tym jak wyrwać gimbusiarę na czacie i ją
przeruchać. Opowiem wam moją historię. Jakiś czas temu wlazłem sobie na czat
wp z nudów i chęci potrolowania gimbusiar. Polecam robić nicki które
przyciągną gimbusiary a nie je odstraszą bo jak gimbusiara widzi nick
"napalony_26" to spierdala odrazu, wybierać nicki takie jak -
Otacza_mnie_smutek, nie_chce_juz_zyc itp. wtedy gimbusiary sie pytaja co sie
stało wy mówicie " wiesz jak to jes stracić bliską osobe?" i wtedy rozkrecacie sie z
uzalaniem, nie pytacie odrazu jej o wiek, miejscowosc itp. musi sie najpierw
rozkrecic gadka wy mowicie ze chcecie umrzec ale tka fajnie wam sie z nia pisze,
ze jest taka miła i wyjatkowa, potem bierzecie jej nr gg po 3 dniach znajomości
prosicie o foty. I tak znajomośc się ciągnie a wy je w sobie rozkochujecie xD.
Oczywiście nie mówicie że macie tam 25 lat czy coś. Mówcie że świeża 18 here i
przyznajecie sie ze nigdy nie mieliscie dziewczyny, ze ktos wam umarł itp. Ja już
wytresowałem swoją gimbusiarę dość ostro jes we mnie zakochana i pisze do
mnie "generalnie to od rana odliczam godziny, kiedy będę mogła z Tobą
porozmawiać" i jakies tam wiad jak ito ja zajebisty xD Poletzam dla przgrywów
ofc bo wygrywy mają dziewczyny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz