Pasta o wędlinie

Stoje sobie dziś w kolejce przy wędliniarskim. Przede mną dwóch dziadów i baba wszyscy kupują sopocką 13,99zł/kg; myśle sobie tez kupie, ale co sie dzieje? Nadchodzą dwie młode dziewczyny ładne i zgrabne to sobie myśle: chyba nie wypada kupować tak taniej wędliny kim będe w ich oczach? W końcu przyszła moja kolej, raz sie żyje- wziąłem żywiecką 16,99zł/kg 30 deko i odszedłem wyprostowany, żeby jeszcze odegrac role wyższego i ważniejszego. 
Jak juz wracałem do domu wyobraziłem sobie, że te dwie panny biegną za mną, stają mi na drodze i mówią "ooo żywiecką kupiłeś" a ja na to "no kurwa; psu się już szynka crudo znudziła to kupiłem coś nowego" ale byłby szok, że to nawet nie dla mnie tylko dla psa. Szkoda tylko, że na masło mi nie wystarczyło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz