Pasta o jędruli

bądź mną
lvl 6
oglądaj Jędrule na polsacie 
mame każe Ci iść do sklepu 
masz tu 20 zł, bo drobniej nie mam
tylko mi nie zgub 
dobrze mame 
6 jajek mi kup
dobrze mame
po drodze do sklepu spotykasz coompli z bloku 

cho do nas gramy w krula 5 minut później
e dobra ja już ide, bo mnie mame skrzyczy 

kontynuuj wyprawe do sklepu 
zapomnij co miałeś kupić
wejdź do sklepu
dzień dobry poproszę 6 kilo ziemniaków 
mina sklepikarza jakby pawlacza zobaczył
ale Ty przecie tylu nie udźwigniesz nawet 
hmm
to 4 poproszę
kup za resztę czitosy keczupowe 
wracaj do domu
o kurwe, ciężkie to
bądź już przy klatce 
nagle torba srut 
ziemniaki na ziemię łup 
zacznij płakać, bo ziemniaki brudne
będzie trzeba kupić nowe
mame wygląda przez okno
coś Ty kupił kurwiu mały
no sory mame, pan nie miał 6 kilo
6 jajek miałeś kupić kretynie
sąsiadka wszystko widzi i srogo kiśnie 
coomple od krula też 
idź do domu z płaczem
pierdol ziemniaki
dostań karę na oglądanie Jędruli
na śniadanie wpierdol czitosy keczupowe 
wyjdź na drugi dzień na podwórko 
okazuje się, że teraz już każdy z Ciebie kiśnie 
wróć z płaczem do domu

1 komentarz: