Dziewczyna z empiku

idz do empiku 
calkiem ladna dziewczyna pracuje na kasie, nie zwracam na nia uwagi 
ide szukac resistance na ps3 
szukaj 10 min, znajdz za kopia madden worfer 3 
podejdz do kasy 
dziewczyna na kasie mowi ze to jej ulubiona gra 
opowiedz jej o tym, ze zawsze lubiles grac w to u przyjaciela, ale nie miales sam okazji 
ona mowi "Z przyjacielem? pewnie dobrze sie bawiles, ja nie mialam okazji grac na coopie" 
zartujac mowie, ze moge pograc z nia jesli chce 
ona mowi, ze chetnie 
co 
ona pyta czy mowie na serio, a ja nie mogac powiedziec nic innego odpawiadam, ze tak 
daje mi swoj adres 
mowie, ze przyjde wieczorem 
pare godzin pozniej w jej bloku 
nakurwiamy w resistance na coopie majac kupe zabawy, potem razem ogladamy animu do 3 w nocy 
mowie, ze musze isc 
ona pyta, czy nie zostane na noc 
co 
pytam co ma na mysli 
ona odpowiada, ze byla samotna przez dluzszy czas i granie ze mna bylo swietne, i moze mi sie w pewien sposob odplacic 
nie wierze jej, ale pomimo to ide z nia 
prowadzi mnie do sypialni, rozbieramy sie 
uprawiam najlepszy seks w moim zyciu, nie tak jak zawsze ;_; 
po 30 minutach pada w moje ramiona ze zmeczenia 
mowi "ale masz ogromnego kutasa, seba" 
odpowiadam "ty tez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz