Anon rzygadełko

od małego mam nerwice żołądka
polega to na tym, ze jak sie denerwuje to moge zwymotowac
tak mowil lekarz, ale z tym MOGE to przesadzil
wymiotuje zawsze gdy sie zdenerwuje
1sza sytuacja.
podbaza
hej anon idziesz grac w gałe XDD ??
no raczej, a pozniej pogram w metka ;-DDDD
to kto wybiera?
to moze ty anon!
eh no niebardzo
zle juz sie czuje
WYBIERAJ KURWAAAAA (to bylo patologiczne dziecko)
no okkkk... zwymiotowalem mu na buty
zajebal mi lepe na twarz po czym zaczal mnie kopac butem z rzygami po twarzy
TY KURWO JEBANA COS TY ODJEBAL
obrzyganiec od 1kl do 3kl codziennie przezwisko
2ga sytuacja
gimbaza
ogarnalem wymiotowanie do potegi over 9000
poznaj loszke
hehe fajnyś anonku XD
Ty tez jestes fajna kaśka XD
siedizmy na lawce
troche mi niedobrze
lapie mnie za reke, a druga kieruje moimi ustami na swoje
czuje, ze nadchodzi cos niesamowitego jak jebany bilbo baggins z szajer
zerzygalem sie jej na twarz i troche wpadlo jej do buzi
po tym Ona zwymiotowala na mnie
anonfejs.ork
CO TO KURWA BYLO pyta kacha
ale o co Ci chodzi? Odparlem ze lzami w oczach i spierdolilem do pobliskiego lasu gdzie zwalilem konia i zwymiotowalem do rzeki
3cia sytuacja
wejdz do technikum, 1500osob, nikt nie pozna obrzyganego rzygacza
1 dzien szkoly na wielkiej sali gimnastycznej prosi Cie dyrektor
UCZNIOWIE TO JEST ANON RZYGADEŁKO (przedstawia sytuacje)
usmieszki tych ludzi mnie strasznie zestresowaly
tak, zrobilem to, przy jebanych 1500uczniach na sali gimnastycznej w 1 dzien szkoly
4ta sytuacja
Pojedz na hehe wycieczke (pijani cale wyjazd) szkolna
anon hlej to XDD :D: D: :D: D:
ale mordix to jest 0,5 nie dam rady
jak nie dasz rady to pizda jestes
zerzygalem sie po "nie dasz rady"
nikt juz ze mna pozniej nie chcial sie zadawac
wymiotuje od czasu do czasu bez powodu, po prostu, zeby zwymiotowac, lekarz mowi, ze bede tak mial do smierci
zerzygałem sie tez na swojej komunii


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz